lördag 8 januari 2011

Unthinkable

Jag skriver alltså finns jag!
Men oj vad jag önskade att det gick att vrida tillbaka klockan igår.....
Det gifta, alldeles för gamla paret var ute å svängde sina lurviga på trettondagsafton.
No mooooooore!!!!
Dagen efter, tillika gårdagen finns inte i våra liv, den är svart, glömd å gömd, raderad för all framtid!
Man ska inte blanda in Jägarn, han är svart å stark å skitäcklig å förstör avslutningen på en annars riktigt rolig kväll.
Man ska heller inte ramla ute på trappen eller lägga sig inne i trappen för att sova.....inte för att jag har gjort det men bara så ni vet så ska man inte det!
Blä,nog om detta.

Idag kollade vi säsongens första Let´s dance, kan säkert funka som underhållning några veckor framöver.
Efter det var det filmtime för alla oss som var vakna dvs. mig å Moa...
Unthinkable heter den och var väl sådär, lite atombomber, lite terror, lite tortyr och ett slut som Moa bara älskade =)

Nu får jag inte skriva mer för Moa, har redan skrivit alldeles för mycket tydligen.

Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar