fredag 23 januari 2009

What´s happening???

Kan tala om att nästa gång ni ser mig så har jag förmodligen ett öra mindre...
Jo då, för när jag vaknade imorse så är mitt höger öra alldeles svullet, inte nere vid snibben så att man kan misstänka akut nickelförgiftning ,nej då, utan längre upp på det hårda liksom!
Örat har kliat sen i förrgår men fortfarande inte vid snibben eller i, bara på det hårda, jättekonstigt..
Det som gjorde ont på halsen/nacken igår har ju såklart inte försvunnit utan gör ännu lite ondare idag,yippie...=( åsså har det spridit sig framåt käken med!

MEN jag har varit duktig och ringt till sjukan så halv elva ska jag på provtagning å 11 får jag träffa Il Doctore.

Jag uppdaterar här när jag vet vad felet är/var (hoppas han/hon botar mig så att jag kan stryka ÄR!!) men som sagt var beredda på att det kan bli tal om amputation...

*Keep your fingers crossed*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar