fredag 23 januari 2009

Sorg

Ååå fy f------n!!!
Skulle bara läsa a-bladet i godan ro men det första man möts av en hemsk hemsk fruktansvärd artikel om en sjuk man som tog sig in på en förskola i Belgien och högg hej vilt omkring sig med kniv!!!
3 avled på plats och flera är allvarligt skadade...

Herregud, vad är det som händer i en människas hjärna när man handlar på detta viset??
Det är ju inte första gången något liknande inträffar och hur illa det än kan låta så tackar jag min skapare att det ännu en gång inte var i våran stad, på våra skolor eller förskolor det hände!
Fast det som oroar mig med att läsa om det i tidningen är ju frågan, hur många andra psykiskt sjuka triggas igång av detta?

Idag gråter jag för de stackars människorna som fick sätta livet till och för deras anhöriga.....

1 kommentar:

  1. Ja men du ska bara veta hur mycket jag drar in magen på bilden, efter ett par pix vart det lite skakigt på handen av att inte andas :D
    Men när jag ser ut sådär på riktigt så lovar jag att sluta ;P

    SvaraRadera