tisdag 6 januari 2009

Nej så får man inte vara!

Måste bara klargöra en sak angående klippinlägget alldeles innan...
Jag menade verkligen inte att skryta över mig själv eller att få mig verka bättre än vad jag i själva verket är.

Såhär ligger det till;
Jag tror inte mig själv om så värst mycket, å jag var hemskans nära att fejka karpaltunnelsyndrom eller nåt för att slippa klippa idag =(
Men en gnutta självförtroende har jag ändå begåvats med å det var det som fick mig att låta bli att ringa återbud...
Sen var det ju det att det faktiskt verkade som att Frida trodde på mig å det är klart att jag tar mig i kragen då.

När jag sen då var klar å fick beviset på damen i frågas blogg att hon var nöjd, DÅ skrev jag inlägget, mitt i glädjeruset!
DÄRFÖR kanske jag lät skrytig men det var iallafall INTE så det menades, bara lycka att jag tog mig över ett hinder jag själv byggt upp!!

*SÅ,nu kanske jag kan titta färdigt på filmen utan att behöva tänka på hur jag framstår*
Ps!Fast jag är iallafall världens bästaste kammare....

2 kommentarer:

  1. Du ÄR verkligen världens bästa klippare!! Sen är jag faktiskt rackarns nöjd med klippningen oxå. Vet att det är svårt men SUG ÅT DIG FÖR FAN!

    SvaraRadera
  2. Fan... skrev fel. Du ÄR verkligen världens bästa KAMMARE!! Sen menade jag resten.

    SvaraRadera