onsdag 7 januari 2009

Himlavalvet (igen)

Det har säkert inte undgått någon att jag har en favvobutik som heter Himlavalvet?!
Översta bilden här har dock inget därifrån, där har vi Sia,Ellos å lite Tradera.

Här däremot kommer ramarna och lådan från Hv.Presentkort sist när jag fyllde blev till ett par fina tavlor!


Min fina lampa.....I like. (Egentligen är den svartare men jag såg när jag granskade bilderna att jag nog skulle behöva damma den lite!).....(men tapeterna liksom, det funkar verkligen inte!!)

Kudden är en favorit, men jag funderar på att måla om stolen igen...Till vit såklart å så skulle jag vilja ha tag på ett lagom stort pelarbord istället för Ikeas.....Målar jag om den ska jag nog ta å sy ett annat överdrag till sitsen!Kanske fyller på lite vartefter jag springer på flera fynd från Hv här hemma...... ELLER om det skulle råka följa med nåt fint hem när jag är där å hälsar på!!

*Is it heaven or hell?*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar