fredag 19 december 2008

Den som gapar efter mycket...

...känns på nåt sätt ganska passsande idag!
Jag köpte kuddarna igår, (dock bara 4, jag å maken fick 2 var) bäddade rent (såklart, det var ju torsdag) och kröp förväntansfull ner i sängen vid...ja låt oss säga alldeles för sent iallafall men det hör ju inte hit...
Somnade, och...

JAG HAR SOVIT SKIT INATT!!!!!
Och jag saknar mina gamla kuddar =(

Dom här var hårda och prassliga (dunfjädrar i) å liknar inte på nåt sätt mina gamla insovda fina bästa gullimulligaste kuddar......snyft!

SÅ går det när man är snål och letar rea i allt (fast det bästa med dessa nya kuddar är just att dom var billiga, då gör det inget om jag slänger iallafall mina efter jul å köper nya
på mellandagsrean =)!

*inte så zzzzzz*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar