onsdag 7 mars 2012

En salig blandning...



Jag har köpt mitt livs allra första myrten, jodå det är den man skymtar till vänster i bild...

Vaddå, skulle jag försöka flascha plankan som har huvudroll på bilden?

Kaaaan vara så att jag tycker lite synd om den där plankan att inte få en alldeles egen ägare kanske....

Vill man beställa en alldeles egen planka med en text som är speciell för just dig så fixar jag det också (har lite mycket fritid nu dårå=)












Sen har vi lillskruttans "nya" säng som äntligen bytt skepnad för att lättare anpassa sig till sitt "nya" hem...

Situationstecknen kommer sig av att det endast är typ ett halvår sedan sängen flyttade in =)

Ja fin blev den men det var den ju faktiskt innan också!

Nu tror jag flickan ska få en ny sänglampa, Ikeas Årstid är väl aldrig fel!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar