måndag 27 februari 2012

Bytt är bytt....

Har haft en tallrikshylla stått färdigmålad (i favoritfärgen givetvis) ett bra tag nu...Ja kära make jag vet att tanken var att den endast skulle målas och sen säljas men jag har ju som vi vet en förmåga att förälska mig i renoveringsobjekten jag jobbar med =)

Därför har den stått och stått och stått...och stått och väntat i vardagsrummet och idag kunde jag inte bara se den stå där längre så ner med tavellisterna och upp med tallrikshyllan, TJOFF sa det så var det klart!!



Fint blev det, frågan är bara vad kära maken säger när han kommer hem från jobbet..... =)

Jag tror han blir glad......ja att han slapp klättra och skruva och ha sig!!

1 kommentar:

  1. Hej Åsa!
    Vad fint det blev!!! Jag är på jakt efter en tallrikshylla så har du någon mer i lager eller dyker på ngn så hör gärna av dig :)... Mysig blogg du har btw, ha det fint!
    Kram Petra

    SvaraRadera