torsdag 19 februari 2009

Kenny......

Göta petter.......

Tänk om jag skulle få besök av Kenny starfighter!! Och hur skulle nu det gå till kanske ni frågar er? Av nån anledning snubblade jag in på Johans (Rheborg för den som inte råkar veta det!) blogg (jo just det, det kom sig av att jag googlade på 183 dagar, en ny serie i svt som johan är med i, men nu måste jag tillbaka till tråden) och hursomhelst så kände jag ett trängande behov (nej jag var inte nödig) av att lämna ett avtryck där, han verkade ju knappt få några kommentarer stackarn...

Sagt å gjort, jag berättade om hur Tilda gastar på sina syskon så fort det är dags för K.S på bollis och att dom faktiskt bänkar sig framför PLASMAN (ja iaf Linus för Moa är sällan hemma den tiden=) och tittar på det tillsammans....

Det tyckte jag att Kenny var värd att få veta för det är ju rätt gulligt =)

Men nu kommer vi alltså till det väsentliga med hela inlägget:Hoppashoppashoppas att Kenny hittar hit!!!!!!!!!!!!!Då har vi verkligen nåt att skryta med =)

Måtte han lämna ett avtryck då....

*Wollie bollie*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar