fredag 9 januari 2009

Darrar lite lätt..

Sitter i soffan med Moa.
Vi har ett djupt samtal...Pratar om ett ämne som berör oss båda starkt.
Fantiserar om hur det ska se ut och vad som ska vara till.
Båda är rörande överrens.
Om jag bara blundar och tänker på det så kan jag verkligen se det framför mig.

Vi längtar.

Det finns en sak som vi äter ett par ggr om året och är det nån gång vi äter tills vi nästan spricker så är det då.
Fan vad gott det är å imorrn ska vi få det, gissa om vi har längtat efter...

MAMMAS LUTFISK!!!!!

Typ mosad potatis,lutfisk,mammas underbara vitsås,salt,peppar,kryddpeppar å petit pois....Ni som aldrig har prövat.....ojojoj vad ni missar säger jag bara!!


MIN ätklara tallrik!!

Åh vad gott det var,TACK än en gång mamma!!

3 kommentarer:

  1. Dejten i tordags va trist nog bara med Emelie men... kan avslöja att här brevid mig ligger en snubbe vi inte riktigt pratar om än ;)
    men han får mig knäsvag så man kan alltid hoppas att han blir något att prata om ;)
    men shyy, dessa nyfikna grannar du vet!

    Ang frill-fix, vet inte riktigt när jag kommer hem nästa gång.
    Men jag tänkte försöka passa in det någongång då frisören har tid =)
    Behöver verkligen klippa igenom mitt hår om jag ska ha något hår alls i sommar =)

    SvaraRadera
  2. Fast det behöver ju inte ha varit trist för det, hon är ju så gullig din Emelie!
    Nu hoppas jag att du inte luras ang. din hemlige snubbe, jag menar så att det inte bara är en liten kattunge ellr liknande när det väl kommer till kritan?!Annars ska du hälsa från tant Åsa!Kram

    SvaraRadera
  3. Sant, det är aldrig trist med min Emelie, och Yes man är bland dom roligaste filmerna på länge så vi hade galet kuligt =)
    Ingen kattunge här inte, en riktig snubbe faktiskt ;)

    SvaraRadera