onsdag 31 december 2008

Tittut


Har jag något fel på min högra stortå eller?
Å inga dumma kommentarer om att den behövs målas eller så för den ska vara så, det är min punkiga tå så ta det easy med den!!

Nej jag syfta mer på att den nu 2 dagar i rad har velat lämna värmen för de stora äventyren därutanför...
Skitkul för den liksom men jag tycker mest att det känns ganska konstigt att gå med "tån i vädret"..

*Hej , jag heter stortå å är lite förmer än alla andra...*

*Och Frida..jag har INTE fotjuice, bara dåliga strumpor*

2 kommentarer:

  1. Ska inte kommentera lacket men däremot något annat...
    Om det nu är så att den försökt att fly, i 2 dagar (?!), är det inte då dags att byta strumpor? Hohohoo! =)

    SvaraRadera
  2. Ååå vad rolig du var nu...den har faktiskt gjort hål på 2 strumpor om inte det framgick...
    Hur mårú, är du bruten?

    SvaraRadera